Časté dotazy

Můžu kredit využít u různých trenérů?
Ano, kredity se vztahují na všechny služby v aplikaci, můžeš jimi zaplatit jakoukoliv lekci.
Dá se objednaná lekce zrušit?
Ano, standardně je možné zrušit rezervaci 24 hodin předem zcela zdarma. Po uplynutí této lhůty se aplikuje 75% storno poplatek.
Co mám dělat, když trenér nedorazí?
Často se to nestává, ale kdyby náhodou, napiš nám ze svého profilu a my ti zařídíme stoprocentní refundaci. Zároveň situaci probereme s trenérem, aby se příště neopakovala.
Jak poznám kvalitního trenéra?
Aplikace se každého po tréninku zeptá, jak byl s výkonem trenéra spokojen. Čím lepší hodnocení, tím je vvyšší pravděpodobnost, že se bude líbit i tobě.
Akceptujete kartu Multisport?
Svoji Multisportku můžeš uplatnit v některých případech při rezervaci sportoviště (typicky u skupinových lekcí), na platbu za trenéra se bohužel nevztahuje. Každopádně si nezapomeň ve svém profilu zaškrtnout, že ji máš, abys o případné výhody nepřišel.
Nepovedlo se mi dobít kredit, co mám dělat?
Pokud se ti cokoli v aplikaci nedaří, kontaktuj nás a my se ti ozveme co nejdříve zpět.

Kontaktuj nás

Nenašel jsi odpověď na svou otázku? Máš pro nás neodolatelnou nabídku? Nebo nám chceš jenom říct, jak strašně skvělá/příšerná je naše appka?

Napiš nám na

info@bananasport.cz

Zavolej

+420 731 651 244

pondělí–pátek 10–17 hodin

Nebo to zkus oldschool na

BANANA.IT s.r.o.
IČO: 17380910
U Mlýnského kanálu 696/6, 
Karlín, 186 00 Praha